ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا
Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پر کن حجمی، دستگاه کیسه پر کن گرانولی، پودری و… دارای 3 نوع کلی هستند که با توجه به عملکرد و کارایی که دارند تعیین قیمت می شوند. کیسه پرکن های دهن باز، کیسه پرکن کیسه های ولو دار، کیسه پرکن کیسه های بزرگ جامبو بگ و بیگ بگ. که این ماشین آلات کیسه پر کن به صورت اتوماتیک، نیمه اتومات، دستی و خانگی طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه ها به صورت تک توزین، دو توزین، 4 توزین دار طراحی شده اند که سرعت پر کردن کیسه ها افزایش یابد. قیمت دستگاه کیسه پرکن به موارد متعددی بستگی دارد که در ادامه بیان می کنیم.

  • قیمت دستگاه کیسه پرکن های دهن باز 50 الی 450

    قیمت دستگاه کیسه پرکن های دهن باز به طور حدودی از 50 میلیون تومان شروع می شود و این قیمت تا 450 میلیون تومان متغیر است. از بین انواع این نوع کیسه پرکن می توانید مدل انتخابی خود را اعلام کنید.

  • قیمت دستگاه کیسه پرکن ولو دار 30 میلیون به بالا

    قیمت دستگاه کیسه پرکن (کیسه های ولو دار) از 30 میلیون تومان تا 1.5میلیارد با توجه به مدل انتخابی شما متغیر است.

  • قیمت دستگاه کیسه پرکن بیگ بگ 200 الی 450

    قیمت دستگاه کیسه پرکن (کیسه های بزرگ جامبو بگ و بیگ بگ) از 200 میلیون تا 450 میلیون تومان با توجه به مدل انتخابی شما و سیستم آن قیمت متغیر است.

انواع دستگاه کیسه پرکن

تمامی این دستگاه ها و ماشین آلات پر کن دارای مدل های اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، خانگی و دستی هستند. و به صورت تک توزین ، دو توزین و چهار توزین تولید می شوند. کافیست همین حالا تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما بهترین مدل را برای خط تولید شما معرفی کنیم. دستگاه کیسه پر کن دارای انواع مختلفی است:

  • دستگاه کیسه پرکن پودری،
  • دستگاه کیسه پرکن کاه،
  • دستگاه کیسه پرکن گرانولی،
  • دستگاه کیسه پرکن برنج،
  • دستگاه کیسه پرکن تخمه آفتاب گردان،
  • دستگاه کیسه پر کن حبوبات،
  • دستگاه کیسه پر کن سیمان،
  • دستگاه کیسه پرکن آرد و… .

دستگاه کیسه پرکن (دستگاه کیسه پر کن) به عنوان قوطی پرکن توزین دار نیز کاربرد دارد. این دستگاه جهت پر کردن انواع مواد گرانولی از جمله حبوبات مانند: نخود، لپه، عدس، لوبیا، ماش و … و انواع غلات مانند گندم، جو، ذرت …و همچنین قند، شکر، چای، میوه خشک، سبزی خشک، تافی، سیمان و.. مناسب می باشد.

تکنولوژی و عملکرد دستگاه کیسه پرکن

در دنیایی که همه چیز با سرعت بالا در حرکت است، هم گام و به روز شدن با دنیای صنعت و مدرنیته از الزامات صنعت بسته بندی و کیسه کشی است. دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا ما را در طراحی و ساخت دستگاه های پرکن تک توزین (کیسه پر کن) با مدلهای قابل عرضه و سودآور یاری نموده است. این دستگاه با نام دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نیز شناخته می شود و در ابعاد کوچکتر قابل استفاده برای مشاغل خانگی با سود بالا و هزینه کم است.
عملکرد دستگاه کیسه پرکن به این صورت است:

حتما بخوانید: دستگاه پر کن مایعات.

ویژگی های دستگاه کیسه پر کن

نمایشگر هایی با مانیتور لمسی که قابلیت تنظیم وزن دلخواه در کمترین زمان را به هر وزن اعشاری به کاربر می دهد.
و اپراتورهای کم تجربه نیز میتوانند از این دستگاه به راحتی استفاده کنند بدون آن که مشکلی به وجود آید. ارتفاع مناسب دستگاه و قابلیت تنظیم ارتفاع ریزش این امکان را به اپراتور میدهد تا با دستگاه هماهنگ شده و با مشکل مواجه نشود.

در قسمت انتهایی دستگاه سکویی طراحی شده است که قابلیت ریگلاژ به سمت بالا و پایین، برای انواع بسته های بزرگ و کوچک و کیسه های بزرگ را دارد، که در صورت استفاده از نوع دستی این ماشین بتوانند به راحتی کیسه گیری نمایند.

ماشین فوق به جهت پر کردن انواع ظروف: قوطی، ظروف پت و شیشه ای به  دستگاه کیسه پرکن یا همان قوطی پرکن توزین دار هم شناخته شده در بازار میباشد.

این دستگاه کیسه پرکن یا همان قوطی پرکن توزین دار در ظرفیت های متفاوتی طراحی و ساخته میشود که میتوان به سه مدل : از 20 گرم تا 2 کیلوگرم ، از 50 گرم تا 10 کیلوگرم و از 1 کیلو گرم تا 50 کیلو گرم اشاره کرد .

دستگاه کیسه پرکن حجمی چیست و چگونه کار می کند ؟

این دستگاه که یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشد بیشتر جهت پر کردن مواد پودری به صورت حجمی و فله ای به کار می رود و بسیاری از بسته بندی ها با حجم های مختلف را با مواد مورد نظر به کمک این دستگاه پر می کنند. دستگاه های کیسه پرکن حجمی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیکدستگاه کیسه پرکن حجمی

به طور کلی به دستگاه هایی که کار پر کردن انواع کارتن یا کیسه را توسط مخزن های حجمی خود انجام می دهند، دستگاه پرکن حجمی می گویند. به طور کلی از این مدل دستگاه ها در کارهای صنعتی و بزرگ استفاده می کنند.

کار این دستگاه ها در صنایع غذایی به دلیل اینکه در ابتدای امر بیشتر موادغذایی به صورت فله ای فروخته می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.

در دستگاه های نوع اتوماتیک کارکرد این دستگاه ها بدین صورت است که در ابتدای امر مواد اولیه اندازه گیری شده و سپس در ظرف یا کیسه مناسب با حجم مواد پر می شوند، سپس کیسه های پر شده به کمک نوار نقاله و کانوایر، جهت بسته بندی انتقال داده می شوند و دوخت نیز به صورت کامل انجام می شود.

در دستگاه های نیمه اتوماتیک کار دوخت کیسه توسط اپراتور انجام می شود.

در دستگاه های پرکننده حجمی و پودری ، مکانیسم عمل به این صورت است که بسته بندی یک محصول همراه با اندازه گیری دقیق آن انجام شده و در این حالت محصولات در سرعت کم و متوسط پر می شوند.

کاربرد دستگاه های کیسه پرکن حجمی

این دستگاه ها برای پرکردن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک مواد پودری به شکل آرد، سیمان، انواع کودهای شیمیایی گرانولی و پودری به طور کلی تمامی موادهای پودری شکل در کیسه های مخصوص به صورت حجمی کاربرد دارد. برای بسته بندی های پودری تک نفره می توانید از دستگاه ساشه استفاده کنید.

دستگاه های کیسه پر کن پودری دارای سیستم های کنترل PLC یا نمایشگر لمسی جهت کنترل کارهای مربوط به دستگاه بوده و همچنین سیستم های جانبی همانند دستگاه کیسه پرکن توزن دار، عیب یاب اتوماتیک، سیستم ثبت اطلاعات روزانه و ماهانه و همچنین هدایت کیسه ها به سمت دستگا های مختلف و سیستم های دوخت و سر دوزی از نوار نقاله استفاده می شود.

در نهایت برای محافظت از بسته بندی های پر شده در کارتن، کیسه، قوطی، بطری و… بهتر است از دستگاه شیرینگ پک برای شرینک محصول و محافظت از  بسته بندی آن استفاده نمائید.

مشخصات فنی دستگاه کیسه پرکن حجمی ماشین سازی زاگرس کرج

این دستگاه مخصوص پر کردن انواع مواد گرانولی از جمله کشمش، قند، انجیر، برنج، شکر و غیره در گونی و کارتن می باشد.

عملکردالکترومکانیک
سیستم توزینحجمی
برق موردنیاز3 فاز – 4 کیلووات
وزن دستگاه300 کیلوگرم
سرعت بسته بندی (در دقیقه)5 الی 10
ابعاد دستگاه (ارتفاع × عرض × طول)200 × 100 × 110 سانتیمتر
وزن بسته2 الی 20 کیلوگرم قابل افزایش تا 50 کیلوگرم

خرید دستگاه کیسه پرکن حجمی

شما می توانید جهت خرید دستگاه کیسه پرکن و استعلام قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره رایگان، دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی و خرید هم اکنون با شماره های ماشین سازی زاگرس کرج با شماره 02634716956 یا از طریق واتس اپ با شماره 09309958589 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کیسه پرکن حجمی

انواع دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن، یک دستگاه صنعتی است که برای پر کردن انواع کیسه ها با مواد مختلف از جمله پودر، دانه، مایع و … طراحی شده است. این دستگاه شامل قسمت هایی از جمله مخزن مواد، لوله های مکش و جریان، ماشه ی پر کن، سیستم تنظیم وزن (توزین)، قالب ها و نازل های کیسه و سیستم خروجی می باشد. در طی فرآیند پر کردن، کیسه های بسته بندی مورد استفاده بر روی نگهدارنده دستگاه قرار می گیرد و مقدار مواد تنظیم شده توسط توزین وزن کشی می شود و داخل کیسه ها می ریزد. با توجه به نوع مواد مورد استفاده و نوع کیسه های مورد نیاز، انواع مختلفی از دستگاه کیسه پر کن موجود می باشد.

انواع دستگاه های کیسه پرکن زاگرس ماشین قابلیت پر کردن با هر نوع وزن کیسه را دارد. موادی مثل پودرها، دانه‌ها و حتی مایعات را با سیستم اندازه‌گیری و توزین های پیشرفته، وزن کشی می کند. در طی عملیات می‌توانید اطمینان داشته باشید که کیسه‌های شما همیشه به وزن دقیق و یکنواخت پُر خواهد شد. اگر در صنعت غذا، کشاورزی یا هر کسب و کار و خط تولیدی هستید که نیاز به پر کردن کیسه ها دارد، با ما تماس بگیرید. در ادامه تعدادی از محصولات خود را به شما معرفی می کنیم:

دستگاه کیسه پرکن گچ
اطلاعات مفید

دستگاه کیسه پرکن گچ

دستگاه کیسه پرکن گچ و سیمان به صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتومات و دستی در زاگرس ماشین تولید می شوند و انواع مدل های این

مشاهده محصول »
ماشین آلات پرکن
ماشین آلات پرکن

ماشین آلات پرکن

Previous slide Next slide Pinterest Twitter Instagram جهت سفارش و استعلام قیمت ماشین آلات پرکن می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و

مشاهده محصول »
دستگاه بسته بندی حجمی
ماشین آلات بسته بندی

دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی از دیگر نمونه ماشین آلات بسته بندی پودری و دستگاه بسته بندی گرانول پر فروش زاگرس ماشین کرج می‌باشد. این دستگاه

مشاهده محصول »
دستگاه پرکن حبوبات خانگی و صنعتی
قوطی پرکن

دستگاه پرکن حبوبات

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار خانگی و صنعتی از پر فروش ترین ماشین آلات پرکن صنعتی هستند. دستگاه های پرکن حبوبات در مدل های تمام

مشاهده محصول »
4.8/5 - (21 امتیاز)