ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

همانطور که احتمالا می دانید، توزین در انواع ماشین آلات بسته بندی برای وزن گیری محصولات مختلف و سپس بسته بندی بکار می رود. دستگاه بسته بندی دو توزین نیز یکی از انواع ماشین آلات توزین دار است که با 2 توزین به صورت دقیق و با سرعت بالا عملیات بسته بندی را انجام می دهد. در ادامه با ما همراه باشید با معرفی – مشخصات فنی – توضیحات – قیمت و خرید دستگاه بسته بندی 2 توزین.

دستگاه بسته بندی 2 توزین

خرید دستگاه بسته بندی دو توزین - قیمت دستگاه بسته بندی 2 توزینی

دستگاه بسته بندی دو توزین یکی از ماشین آلات زاگرس ماشین کرج می باشد. توان بسته بندی، سرعت و دقت لازم فاکتور های ضروری برای یک دستگاه بسته بندی 2 توزین می باشد، که این دستگاه تولید شده در این شرکت این اصل ضروری را دارا است. و قابل رقابت با نمونه های مشابه داخلی و خارجی خود می باشد. اگر به دنبال یک ماشین با ظرفیت و کیفیت مناسب هستید پیشنهاد کارشناسان ما به شما این دستگاه می باشد.

سیستم عملکرد دستگاه بسته بندی دو توزین

در بسته بندی های وزنی معمولا سیستم عملکرد ماشین آلات نزدیک به هم می باشند، چرا که محصول برای قرار گرفتن در یک بسته ی شکیل باید یک روال را طی نماید. دستگاه بسته بندی دو توزین دارای دو مدل کلی:

  1. دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک
  2. دستگاه بسته بندی دو توزین الکترومکانیک

مواد مورد نظر، به مخزن یا منبع اصلی دستگاه دو توزین که استیل می باشد منتقل می شود. سیستم درون موتور که به ویبراتور مجهز است، مواد را با دقت و بدون خطا داخل کاپه می ریزد. از آنجا که این دستگاه بسته بندی دو عدد کاپه و لودسل در قسمت اوزان خود دارد، به نسبت دستگاه های مشابه مانند دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی تک توزین از سرعت متوسطی بر خوردار می باشد. بعد از وزن گیر توسط توزن ها، مواذ به داخل لوله یقه ای منتقل می شود و بر حسب وزن تنظیم شده توسط اپراتور، مواد درون سلفون ریخته و دوخت می خورد.

دقت در وزن مهم ترین عاملی است که تولید کنندگان و مصرف کنندگان بدان توجه بسیار دارند و زاگرس ماشین کرج این مهم را دستورعمل کار خود قرار داده است. این دستگاه دو توزینی، در مدل های دو طرف دوخت – دستگاه سه طرف دوخت و دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت طراحی و ساخته می شوند. دستگاه فوق توانایی بسته بندی انواع میوه خشک، سبزی خشک، اجیل، برنج، خشکبار، تخمه، غلات حجیم شده، حبوبات، قند و شکر، ماکارانی, چیپس, پفک و… را دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین

قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین

قیمت دستگاه بسته بندی 2 توزین یکی از اصلی ترین موارد برای بسیاری از تولید کنندگا و سرمایه گذاران می باشد. همه افرادی که به دنبال راه اندازی خطوط تولید و خرید دستگاه بسته بندی دو توزین دار هستند دوست دارند که با بهترین و ارزان ترین قیمت، بهترین و با کیفیت ترین مددل دستگاه دو توزین را خریداری کنند.

اگر شما هم جزو همین افراد هستید، جای درستی آمده اید! زاگرس ماشین یکی از بهترین و قدیمی ترین مراکز تولید کننده این دستگاه در مدل های مختلف حرفه ای – صنعتی – خانگی می باشد. این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص مناسب ترین مدل دستگاه را به شما پیشنهاد می دهد تا با کمترین سرمایع بهترین گزینه را خریداری نمائید.

برای استعلام لیست قیمت دستگاه های بسته بندی دو توزین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. با یک تاس تلفنی ساده ما به شما بهترین گزینه ها را با توجه به بودجه، نیاز، و خط تولید شما به شما معرفی می کنیم.

از لحاظ ارزان قیمت بودن ماشین آلات دو توزین مرکز ما (با توجه به کیفیت) آسوده خاطر باشید؛ زیرا خرید دستگاه 2 توزین در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد و بدون واسطه بودن در فروش موجب کاهش قیمت ها می شود. همچنین به دلیل گارانتی و خدمات پس از فروش توسط کارخانه، دستگاه ها مبلغ  اضافه بابت مالیت و ارزش افزوده شرکت های ضمانتی نخواهید پرداخت.

ویژگی های دستگاه بسته بندی 2 توزین

ابعاد دستگاه با توجه به محدودیت ارتفاع مصرف کننده قابل تغییر می باشد.
تمامی قسمت های در تماس با مواد غذایی از جنس استیل می باشد.
سیستم تابلو برق پی ال سی و اپراتوری آسان با کنترل تاچ و ایزوله.
دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه و خط و خش.
تمامی قطعات یدکی این دستگاه در شرکت موجود است.
دارای ضمانت و خدمات پس از فروش.
دارای دفترچه راهنما.
امکان بسته بندی با انواع سلفون.
دارای سکو و مخزن ذخیره بار.
دارای سیستم عیب یاب داخلی.

خرید دستگاه بسته بندی دو توزین

جهت استعلام قیمت و مشاوره جهت خرید دستگاه بسته بندی دو توزین با مشاورین ما در تماس باشید. راه های تماس با ما از طریق شماره 02634716952 و یا از طریق واتساپ می باشد. بهترین مرکز ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاههای دو توزین حرفه ای و پیشرفته آماده پاسخگویی به سوالات و نیاز های شما در این زمینه است!

تماس با ما

اگر قصد استعلام قیمت دستگاه بسته بندی 2 توزین یا خرید آن را دارید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

02634716956– 02634716952
09123634345 – 09123638781

دستگاه بسته بندی دو توزین قیمت دستگاه 2 توزین خرید دستگاه بسته بندی دو توزین
4.8/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *