ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید سبزی خشک | خط خشک کن سبزیجات

راه اندازی خط تولید سبزی خشک کارگاهی – خانگی – صنعتی یکی از بهترین و تخصصی ترین خدمات مرکز زاگرس ماشین کرج است. این مرکز این خط تولیدی را با بالاترین کیفیت – رعایت استاندارد های بهداشتی و قیمت ارزان برای شما راه اندازی می نماید. سبزی خشک یکی از محبوب ترین محصولات در بین عموم می باشد و از آنجا که سبزی تازه عمر کوتاهی دارد این روش یکی از بهترین راه ها برای افزایش طول عمر سبزیجات است.

خط تولید سبزی خشک - قیمت خط تولید سبزیجات خشک و خرید

نحوه تولید سبزی خشک شده

سبزی خشک شده معطر – غذایی – دارویی و… همه از دو روش طبیعی و مصنوعی تولید می شوند. در روش مصنوعی سبزیجات تازه توسط دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی مختلف از جمله دستگاه سبزی خشک کن و… تولید می شوند. اما در روش طبیعی، برای مصارف خانگی، خشک کردن سبزیجات در منزل با استفاده از روش های خانگی مثل آفتاب – هوای باز – بخاری – فر و… صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم خط کامل تولید سبزی خشک شده را به شما توضیح دهیم. برای استعلام قیمت دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی خط تولید سبزی خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید سبزی خشک

راه اندازی خط تولید سبزیجات خشک شده یکی از تخصصی ترین – حرفه ای ترین – با کیفیت ترین خئمات زاگرس ماشین کرج می باشد. این مرکز یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی می باشد. از 0 تا 100 خط تولید سبزی خشک توسط این مرکز راه اندازی می شود. خدمات و محصولات این مرکز به سراسر ایران ارسال می شود – دارای 24 ماه ضمانت – 15 سال خذمات پس از فروش می باشد. خرید و قیمت گذاری در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و بدون واسطه و مالیات ارزش افزوده، خدمات و محصولات این مرکز قیمت مقرون و به صرفه ای دارد.

خط تولید سبزیجات خشک

معرفی خط تولید سبزیجات خشک شده

اصول انتقال و شرايط نگهداری سبزی ها چیست؟ سبزی خشک چه مراحلی را در خط تولید خشک کن سبزی پشت سر می گذارد؟ چه دستگاه هایی برای راه اندازی خط تولید سبزی خشک مورد نیاز است؟

دستگاه شستشوی سبزی

برای راه اندازی خط تولید سبزیجات خشک شده ابتدا باید سبزیجات به روش مکانیزه شسته و ضدعفونی شوند. دستگاه شستشوی سبزی از سه وان شستشو تشکیل شده که و ظیفه آن ها شستشوی میوه و سبزیجات می باشد. مرحله تمیز کردن و شست و شو سبزیجات در این خط بسیار مهم است.

این خط شستشوی سبزیجات خود از چندین دستگاه تشکیل شده است:

  • میز بازرسی و دستچین سبزیجات.
  • دستگاه گل گیرسبزی (آنزیم زدایی).
  • دستگاه شستشوی سبزی.
  • دستگاه آبکشی سبزی.
  • دستگاه حشره گیر سبزی.
  • دستگاه آبگیر سبزی ( آبگیر سانتری فیوژ).

فیلم خط شستشوی سبزیجات

در ویدئو زیر میتوانید عملکرد دستگاه شستشو سبزیجات در خط تولید سبزی خشک زاگرس ماشین را مشاهده نمائید:

نوار استیل آب کشی سبزی

نوار استیل آبکشی برای آبگیری – رطوبت گیری – خشک کردن اولیه سبزیحات و آماده سازی آن ها برای ورود به دیگر دستگاه ها و ایستگاه های خط تولید سبزی خشک استفاده می شود.

در این مرحله از خط تولید سبزی خشک، سبزیجات را بر روی نوار استیل آب کشی قرار می گیرند و سپس توسط دوش های تعبیه شده روی آن، عملیات آب‌کشی سبزی صورت می گیرد. پس از رد شدن این مرحله، سبزیجات عاری از هرگونه آلودگی، ویروس، باکتری و… خواهند شد و به صورت ضدعفونی شده، به ایستگاه های بعدی در خط تولید سبزیجات خشک ارسال می شوند.

نوار آبگیر - نوار استیل آبگیر -

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ در خط تولید سبزی خشک

در این مرحله از خط تولید سبزیجات خشک – سبزیجات درون دستگاهی به نام آبگیر سانتریفیوژ قرار خواهند گرفت. این دستگاه دارای یک درام است که سبزیجات در داخل دستگاه بر روی سبد توری قرار میگیرند و درام شروع به چرخیدن می کند. اینگونه سبزیجات خیس و مرطوب به کمک نیروی گرز از مرکز به طور کامل آبگیری می شوند؛ سپس آب حاصل از شستشوی از سبزیجات جداسازی می شوند. برای اطلاع بیشتر از قیمت – خرید – عملکرد آن به مقاله دستگاه آبگیر سانتریفیوژ مراجعه کنید!

دستگاه آبگیر سبزیجات سانتریفیوژ

دستگاه سبزی خرد کن

یکی دیگر از مراحل مهم برای خطوط تولید سبزی خشک که در خط تولید سبزی خرشتی و فریز شده نیز قابل استفاده است؛ دستگاه خرد کن سبزی می باشد. در صورتی که قصد تولید سبزی خرد شده به بازار را دارید نیاز به اسن دستگاه در خط تولید سبزی خشک پیدا خواهید کرد. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و تخصصی ترین تولید کننده ایت دستگاه می باشد. دستگاه سبزی خردکن دارای 4 تیغ – یک بشقاب – بدنه استیل می باشد؛ سبزیجات را با قابلیت تنظیمات پیشرفته توسط اپراتور دستگاه، خرد می کند

البته درصورت ارائه سبزی به صورت خشک شده به بازار داشته باشید نیازی به این دستگاه نیز و سبزیجات بدون خرد شدن، مستقیما وارد دستگاه خشک کن می شود.

سبزی خرد کن قیمت دستگاه خرد کن سبزی - خرید دستگاه سبزی خرد کن صنعتی و خانگی

دستگاه سبزی خشک کن

در این مرحله باید سبزیجات خرد شده و یا خرد نشده که رطوبت آن ها گرفته شده است و کاملا ضد عفونی شده و پاک هستند به دستگاه های خشک کن سبزیجات وارد شوند تا عملیت خشک کردن آن ها به پایان برسد. در این مرحله دستگاه های مختلفی با ویزگی ها و کاربرد های مختلف در زاگرس ماشین تولید شده اند:

دستگاه بسته بندی سبزی خشک

پس از خشک شدن و تولید نهایی سبزی خشک شده، باید محصولات از روش های مختلفی بسته بندی شوند. بسته بندی در خط تولید سبزی خشک بسته به نوع بسته بندی مد نظر شما، قوطی، کیسه، ظروف شیشه ای و… نیاز به دستگاه های توزین دار یا پرکن های حجمی دارد. در ادامه تعدادی از انواع دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین کرج را به شما معرفی می کنیم:

قیمت دستگاه بسته بندی ماشین آلات بسته بندی
اطلاعات مفید

قیمت دستگاه بسته بندی | خرید ماشین آلات بسته بندی

صفحه اصلی https://arianzagrosmachinery.com/wp-content/uploads/2022/08/قیمت-دستگاه-بسته-بندی-خانگی،-دستی،-اتوماتیک-و…-480p.mp4 قیمت و خرید ماشین آلات بسته بندی امروزه با بالا رفتن سرعت علم و تکنولوژی و همچنین افزایش جمعیت موضوع بهداشت و

ادامه مطلب>>
خرید دستگاه بسته بندی
دستگاه بسته بندی

خرید دستگاه بسته بندی

خرید دستگاه بسته بندی کننده انواع مواد غذایی و محصولات: (حبوبات، قند وشکر، آجیل و خشکبار، مایعات، سس، قهوه، نسکافه، چایی، برنج، پیراشکی، آب میوه،

ادامه مطلب>>

خرید خط تولید سبزی خشک

خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در خط تولید سبزی خشک با بهترین کیفیت در ایران و ارزان ترین قیمت در زاگرس ماشین. جهت سفارش انواع مصولات و یا نصب و راه اندازی خط تولید سبزی خشک – خط تولید گیاهان دارویی – خط خشک کن سبزیجات – خط شستشوی سبزیجات – خط تولید ادویه – خط تولید میوه خشک – سبزی خرشدی – سبزی خردکن – دستگاه بسته بندی و… با ما در تماس باشید.

قیمت خط تولید سبزیجات خشک

قیمت خط تولید سبزی خشک بستگی به میزان سرمایه – نیاز و انتظار شما – مقدار تولید در روز – دستگاه و کیفیت ماشین آلات و… دارد. برای استعلام و مشاوره تخصصی جهت راهاندازی انواع خط تولید سبزی جات خشک شده با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما جهت ارائه پیشنهادات و معرفی محصولات و نمونه کارهای ما در این مرکز آماده پاسخگویی هستند. جهت ارتباط با کارشناسان فروش این مرکز با شماره 09123634345 و شماره دفتر فروش 02634716956 تلفن کارخانه: 02634716952 تماس بگیرید.

این مرکز با ارزان ترین و بالا ترین کیفیت آماده ارائه خدمات و محصولات انواع خطوط تولید سبزیجات خشک و… میباشد. قیمت دستگاه بسته بندیقیمت دستگاه سبزی خشک کنقیمت دستگاه شستشوی سبزیقیمت آبگیر سانتری فیوژ و… به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه و با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش.

خط خشک کن سبزیجات

برای راه اندازی خط خشک کن سبزیجات تجهیزات گوناگونی احتیاج است که قصد داریم در ادامه شمارا با راه اندازی خط تولید خشک کن سبزیجات آشنا سازیم:

خط خشک کن سبزیجات

خط خشک کن سبزیجات

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بازار اقتصادی که در این زمینه به وجود آمده است بسیاری از مشاغل خانگی رونق یافته و افراد زیادی هستند که در صدد تاسیس کارگاه های نیمه صنعتی، صنعتی و حتی کارگاه های به اصطلاح خانگی هستند، خط خشک کن سبزیجات یکی از بهترین و پربازده ترین این کارهاست.

مشاغل گوناگونی در این زمینه رشد داشته اند که یکی از این مشاغل سبزیجات خشک می باشد. یکی از دلایل دیگری که باعث رشد این شغل شده است ، مشغله بیش از اندازه افراد و ترجیح به استفاده از سبزیجات خشک آماده برای تهیه غذاهای مختلف می باشد.

زاگرس ماشین کرج یکی از تولیدی های خط تولید سبزیجات خشک می باشد که دستگاه هایی با کیفیت مرغوب و با رعایت استانداردهای روز دنیا به همراه ضمانت نامه 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می دهد و این امر باعث می شود که شما با خیالی آسوده از گروه فنی متخصص و مجرب ما خرید داشته و نسبت به راه اندازی این خط تولیدی اقدام فرمایید.

دستگاه های لازم جهت راه اندازی خط خشک کن سبزیجات

برای راه اندازی خط تولید سبزیجات خشک علاوه بر دستگاه خشک کن سبزیجات نیاز به اقلام و تجهیزات زیر می باشد:

1-میز استیل :

 اولین چیزی که برای این کار لازم است داشتن میز استیل برای چیدن سبزیجات می باشد.

2 – وان گلگیر :

این وان  به منظور رفع گل و لای چسبیده به انواع سبزی را دارد و در ابتدای خط شستشوی سبزیجات و قبل از وان شستشوی سبزیجات قرار می گیرد.

3 – وان شستشو و ضدعفونی:

این دستگاه که به دستگاه شستشوی سبزیجات نیز معروف است یکی از مهم ترین ماشین آلات خط های خشک کن به حساب می آید . در کارخانه های تولید مواد غذایی ، معمولاً مواد اولیه پیش از تهیه و فرآوری به وسیله این دستگاه به شکل کامل تمیز می شوند تا از هرگونه آلودگی و بیماری پاک شوند.

4 – وان آبکشی:

قبل از خشک کردن سبزیجات ابتدا باید سبزیجات شسته شده به خوبی آبکشی شوند.

5- نوار استیل آبگیر:

عملکرد این دستگاه به صورت الکترومکانیک بوده و بعد از دستگاه شستشو قرار گرفته و در اندازه و ظرفیت های مختلف ساخته می شود . وظیفه این دستگاه آبگیری سبزیجات و آماده سازی آنها برای ورود به مرحله بعد است.

6 – دستگاه سانتریفیوژ

ازا ین دستگاه آبگیر برای رطوبت گیری و گرفتن آب سطحی و لابلای سبزیجات شسته شده استفاده می شود.

7 – دستگاه خشک کن کابینتی

این دستگاه برای خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده شده و توضیحات کاملی در مورد آن در این لینک وجود دارد

8 – بالابر Z

این دستگاه برای انتقال سبزیجات از دستگاه خشک کن به دستگاه بسته بندی استفاده می شود

9 – بسته بندی چهار توزین

این دستگاه برای بسته بندی سبزیجات استفاده می شود و توضیحات کاملی در مورد آن در این لینک وجود دارد.

10 – نوار نقاله جلوی بسته بندی

این نوار نقاله جهت حمل بسته های تولید شده کاربرد دارد. برای اینکه بسته ها روی زمین نیفتد و آسیب نبیند و افراد به راحتی بتوانند بسته ها را از نظر وزن و سلامت کنترل کرده و داخل کارتن بچینند.

البته نوع دستگاه های ذکر شده پیشنهادی بوده و شما می توانید به سلیقه خود نوع این دستگاه ها را تغییر دهید ، ما پیشنهاد می کنیم که جهت مشاوره رایگان ، ارائه قیمت و برآورد هزینه با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

راه های ارتباطی ما از طریق شماره تماس 02634716956 و از طریق واتساپ با شماره تماس 09309958589 می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *