ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی خرما [قیمت + خرید]

دستگاه بسته بندی خرما دارای انواع مدل های صنعتی و خانگی می باشد. از بهترین گزینه ها و روش ها برای افزایش کیفیت و حفظ ارزش غذایی خرما، بسته بندی خرما با استفاده از دستگاه بسته بندی و تجهیزات صنعتی یا خانگی با کیفیت می باشد. یکی از تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی تولید شده توسط زاگرس ماشین دستگاه بسته بندی خرما می باشد. در ادامه قصد داریم مهم ترین مواردد درباره این دستگاه را برای شما بیان کنیم.

اگر برای شما سوالات زیر وجود دارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

  • چگونه و از بسته بندی خرما را کجا شروع کنیم؟
  • بهترین روش بسته بندی خرما چیست؟
  • نحوه بسته بندی خرما به چه صورت است؟
  • آیا بسته بندی خرما در منزل امکان پذیر است؟
  • برای بسته بندی خرمای صادراتی از چه روش هایی اقدام کنیم؟

انواع دستگاه بسته بندی خرما

ما در زاگرس ماشین با پشتیبانی تخصص و نیروی کار با تجربه و همچنین تجهیزات صنعتی پیشرفته، توانایی تولید انواع دستگاه بسته بندی خرما را داریم. ماشین آلات بسته بندی خرما در زاگرس ماشین با قابلیت بسته بندی به صورت تک عددی یا تک نفره و بسته بندی خرما در بسته بندی های چندتایی تولید می شوند. دستگاه بسته بندی خرما دانه ای برای بهداشتی کردن هرچه بیشتر محصولات به کار می رود. اما برای بسته بندی خرما ها به صورت چندتایی باید از دستگاه کیسه پرکن یا دستگاه کارتن پر کن یا دستگاه قوطی پرکن استفاده کنید.

  • دستگاه بسته بندی خرما که به صورت تک عددی تولید شده برای بسته بندی تک نفره و بهداشتی انواع خرما کاربرد دارد.
  • دستگاه بسته بندی خرما به صورت چندتایی یک روش عامیانه برای بسته بندی خرما در جعبه های کارتنی می باشد.

تجهیزات و ماشین آلات گوناگونی که در تولید خرما کاربرد دارند اعم از:

انواع روش های بسته بندی کردن خرما

در تصویر زیر انواع روش های بسته بندی خرما به روش های مختلف سلفونی، قوطی، فویل سیل، تک عددی، شیرینگ، وکیوم و… را ملاحضه نمائید:

دستگاه بسته بندی خرما

قیمت دستگاه بسته بندی خرما چقدر است؟

دستگاه های مورد نیاز بسته بندی خرما انواع مختلفی دارد. برای بسته بندی خرما در خط تولید خرما ممکن است از دستگاه بسته بندی وکیوم تا کیسه پرکن و قوطی پر کن یا حتی دستگاه شیرینگ پک نیاز باشد. برای اینکه از قیمت دستگاه بسته بندی خرما که بتواند نیاز شما را در خطوط تولید خانگی و صنعتی رفع کند، اطلاع پیدا کنید، همین حالا با مشاور فروش مرکز زاگرس ماشین تماس بگیرید تا با ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

بسته بندی خرما صادراتی:

با توجه به رقابت شدیدی که بین تولید کنندگان خرما در سطح بین الملل وجود دارد، برای بالابردن اعتبار محصولات صادراتی خود بازار های جهانی،بهتر است به بسته بندی خرما بیشتر اهمیت داد. همانطور که کشور های زیادی مانند مصر، با اینکه کیفیت و مقدار تولید خرمای آن بسیار کمتر از ایران است، یکی از بهترین صادر کنندگان خرما در بین الملل می باشد. این کشور با انجام بهترین روش های بسته بندی خرما توانسته از سایر رقبا سبقت بگیرد. بسته بندی خرما در اروپا نیز با استفاده از روش های نوین صورت می گیرد. ما نیز باید این موارد را برای موفقیت در بسته بندی خرمای صادراتی در نظر بگیریم.

دستگاه بسته بندی خرما در منزل

اگر در نظر دارید که کسب و کار خانگی تولدی و بسته بندی خرما در منزل را راه اندازی کنید می توانید از ماشین آلات و دستگاه بسته بندی خانگی زاگرس ماشین برای ارتقا و حرفه ای کردن کسب و کار خود استفاده نمائید. زاگرس ماشین کرج با بیشتر ده سال تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی آماده ارائه انواع محصولات و ماشین آلات، همچنین راه اندازی خط تولید خرما در کنار شما خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *