ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی چهارتوزین یکی از کامل ترین ماشین آلات از لحاظ دقت و کیفیت در نوع خود می باشد. این نوع دستگاه معیار اصلی برای بسته بندی و تولید یک بسته را در خصوص حجم آن توزین نمودن محصول می داند. دستگاه بسته بندی 4 توزین دار می تواند با کمترین خطا در حفظ ارزش محصول از لحاظ ریالی کمک شایانی به تولید کنندگان نماید.

دستگاه بسته بندی چهار توزین

زاگرس ماشین کرج سازنده و تولید کننده دستگاه بسته بندی با بهترین کیفیت می باشد.

دستگاه بسته بندی 4 توزین چیست؟

دستگاه بسته بندی چهار توزین با داشتن چهار عدد لودسل و سیستم ویبره در سینی های این ماشین و سیستم عملکرد الکتروپنوماتیک در حداقل زمان ممکن و حداقل خطا می تواند تولید بالایی در امر بسته بندی حبوبات، چیپس میوه، میوه خشک، چیپس سیب زمینی، تافی، قند، شکر، برنج، خشکبار، و انواع محصولات گرانولی داشته باشد.
داشتن تابلو برق مجزا و مجهز به کنترل تاچ و پی ال سی ، یکی دیگر از مزایای این دستگاه می باشد که اپراتوری را برای کارکردن با آن آسان می کند.

قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین

این دستگاهها دارای مدل های مختلفی از جمله صنعتی، خانگی، تمام اتوماتیک، نیمه اتومات، با پولیش، بدون پولیش و… می شود. هر دستگاه دارای خصوصیات و قطعات بکار رفته مختلفی است. قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین با توجه به ویژگی ها و قطعات بکار رفته متغیر است. یکی از ویژگی های خرید از مجموعه زاگرس ماشین، امکان سفارشی سازی دستگاه طبق نیاز شما است. برای دریافت لیست قیمت ها بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی حبوبات تمام اتومات 4 توزین

سیستم عملکرد دستگاه:

نحوه کار ماشین آلات بسته بندی 4 توزین محصول به وسیله ی بالابر Z به مخزن دستگاه اصلی انتقال پیدا می کند و به صورت کاملا مساوی بر روی پیمانه ها ریخته می شود و از آنجا که دستگاه دارای حسگر تنظیم بار می باشد.

مخزن همیشه پر می ماند. پس از انتقال محصول سیستم ویبره دو منظوره در زیر مخزن به حرکت در آمده و عملیات انتقال جنس را برای بارگیری و وزن شدن انجام می دهد .

دقت بالای این دستگاه در خصوص بارگیری محصول نیز صدق می کند، چرا که با در نظر گرفتن هر نوع جنس برای بسته بندی تنظیمات به خصوص را می توان انجام داد که اصطلاحا کالیبره کردن نامیده می شود.

در قسمت توزین چهار کاپه برای وزن نمودن محصول تعبیه شده است که سرعت دستگاه بسته بندی چهار توزین را به نسبت ماشین های مشابه بیشتر می کند. چرا که برای بارگیری 4 عدد ترازو در حال اوزان می باشد، به همین جهت دستگاه بسته بندی به طور دائم بارگیری شده و تخلیه می کند.

متعلقات دستگاه:

متعلقات اضافه شده به ماشین آلات بسته بندی 4 توزین می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. برای مثال:

  • دستگاه فرم پاکت زن

این مدل دستگاه در شکل و ظاهر بسته تاثیر بسیاری دارد. تمامی محصولات قابلیت بسته بندی به صورت پاکتی را دارند. اما در اوزان بالاتر سیستم فرم پاکت زن خود را بهتر نشان می دهد.

  • دستگاه تاریخ زن

این دستگاه نیز جزئی از خط بسته بندی است که بنا به درخواست مصرف کننده قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و … را بر روی بسته مشخص می کند.

گاز ازت که برای نگهداری محصول و ماندگاری بیشتر آن به عنوان نگهدارنده استفاده می شود، می تواند در دستگاه بسته بندی چهار توزین تعبیه شود.

فیلم نحوه کار دستگاه بسته بندی چهار توزین

در این فیلم با کاربرد و نحوه کار دستگاه بسته بندی چهار توزین آشنا خواهید شد:

زاگرس ماشین کرج تمامی آپشن های مورد نظر را درون تابلو برق و سیستم پی ال سی این دستگاه ایجاد نموده است تا با در نظر گرفتن نیاز مشتری در هر زمان قابلیت نصب بر روی ماشین فوق را داشته باشد.

بارزترین دغدغه ی فکری مدیران در کارخانه ها، کارگاه ها و بنگاه های زود بازده تجهیز کردن مکان خود و ارزش ریالی آن می باشد. بدین جهت مشاورین زاگرس ماشین کرج جهت خرید ماشین آلات بسته بندی چهار توزین بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهند.

مشخصات فنی محصول

  • عملکرد : الکترومکانیک
  • رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای
  • برق مورد نیاز : تک فاز یا سه فاز
  • برق مصرفی : 4 کیلو وات
  • سرعت بسته بندی : 15 الی 35 بسته در دقیقه
  • وزن بسته : 20 گرم الی 2000 گرم
  • طول بسته : 5 الی 30 سانتی متر
  • عرض بسته : 5 الی 25 سانتی متر
  • وزن دستگاه : 500 کیلو گرم
  • ابعاد دستگاه : طول 180 عرض 170 ارتفاع 310 (قابل تغییر)

خرید دستگاه بسته بندی 4 توزین با بهترین کیفیت

اگر به دنبال خرید دستگاه بسته بندی چهار توزین هستید می توانید با ما در تماس باشید تا به طور کامل شما را با انواع مدل های این دستگاه آشنا کنیم. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است. نه مالیات ارزش افزوده دارد، نه واسطه ای در خرید و این موارد قیمت این دستگاه را ارزان تر کرده است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز دستگاه بسته بندی چهار توزین از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

0263471695602634716952
0912363434509123638781

انواع دستگاههای بسته بندی توزین دار مشابه:
4.7/5 - (22 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *