ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بالابر کاسه ای ، برای انتقال حبوبات و غلات به دستگاه های بوجاری و ماشین آلات بسته بندی مشابه استفاده می شود و جابه جایی 600 الی 700 کیلوگرم مواد در ساعت را دارا می باشد.

دستگاه بالابر کاسه ای چیست و چگونه کار می کند ؟

دستگاه بالابر کاسه ای

عملکرد این دستگاه بالابر بسته بندی کاسه ای به صورت الکترومکانیک عمل می کند و برق مورد نیاز آن 3 فاز – 3.7 کیلووات می باشد. ارتفاع دستگاه به صورت متغیر و قابل سفارش توسط مشتری بوده و جنس سبد یا کاسه ها برای حفظ رعایت مسائل بهداشتی برای کاربردهای کارخانه های موادخوراکی مدنظر قرار می گیرد و معمولاً از ورقه های گالوانیزه و استیل یا پلی اتیلن می باشد.

این دستگاه از پر کاربرد ترین و مهم ترین ماشین آلات صنعتی در خط تولید حبوبات و خط تولید چیپس است. از این دستگاه بالابر گرانولی برای پرکردن مخزن دستگاه بسته بندی حبوبات و… به کار می رود.

ویژگی های دستگاه بالابر کاسه ای چیست؟

دستگاه بالابر کاسه ای از نوع مورب بوده و دارای مخزنی استیل می باشد و کاسه های محصول را از مخزن اصلی برداشته و به سمت بالا حمل می کند.

اصطلاح کاسه ای که برای این دستگاه بالابر صنعتی بسته بندی به کار می رود به این منظور است که بر روی نوار نقاله ، حمل کننده هایی نصب شده که بنابر حجمی که بارگیری می شوند آنها را کاسه می نامند.

محصول معمولا پس از بارگیری در مخزن دستگاه به صورت یک دست در پیاله ها ریخته شده و بعد از پر شدن کاسه برای تخلیه در مخزن مورد نظر به صورت پشت سر هم این روند ادامه پیدا می کند.

قیمت دستگاه بالابر کسه ای بسته بندی

زاگرس ماشین کرج با تجربه کافی در ساخت انواع ماشین آلات صنعتی این دستگاه را با 18 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان خود می کند. قیمت بالابر کاسه ای در این مجموعه برای شما بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود! جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب ما و دریافت لیست آخرین قیمت این دستگاه هم اکنون با شماره تماس 02634716956 یا از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.

به طور کلی قیمت ماشین آلات صنعتی و تجهیزات دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه می باشد. این مرکز با ارزان ترین قیمت آماده راه اندازی و نصب خط تولید و همچنین فروش انواع دستگاههای صنعتی، تولید، دستگاه بالابر Z و دستگاه بالابر کاسه ای و… می باشد.

مشخصات دستگاه بالابر کاسه ای ماشین سازی زاگرس کرج مدل MAZ101

  • مخصوص انتقال مواد گرانولی به دستگاه بسته بندی و بوجاری با مخزن ثابت
  • عملکرد : الکترومکانیک
  • برق مورد نیاز : 3 فاز – 3.7 کیلووات
  • وزن دستگاه : 150 کیلوگرم
  • ارتفاع : طبق سفارش
  • ظرفیت دستگاه : 600 الی 700 کیلو در ساعت

دستگاه بالابر کاسه ای

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *